wtorek, 4 września 2012

Torebki,torebki

Przez ostatnie parę dni torebki zajmują moją głowę.Wiem,nudna jestem,albo torebki, albo serduszka, albo wianki...cóż. :-) Od rana do wieczora zastanawiałam się z czego by tu jeszcze uszyć i co z czym połączyć żeby wszystko ze sobą pasowało...a w głowie chaos. Niby materiałów trochę się nagromadziło ale...zawsze jest jakieś ale....to za cienkie...to za grube....nie ten kolor....nie ten wzór...i tak przekładam z miejsca na miejsce bo jeszcze się kiedyś może przydać.
A na koniec coś z innej beczki.
A na koniec żeby już nie zanudzać nieśmiało chciałam się pochwalić że wygrałam misia na którego z niecierpliwością czekam i dostałam wyróżnienie a to wszystko od http://anielskie-zacisze-iwony.blogspot.com Dziękuję za uznanie,to miłe kiedy ktoś ma miłe słowo.

1 komentarz: