niedziela, 18 listopada 2012

Nominacja

Bardzo mile zaskoczyła mnie ostatnio Margo dając mi wyróżnienie Liebster Blog,dziękuję bardzo.
Zasady: "Nominacja Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów ,więc daje to możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował." Jedenaście pytań na które mam odpowiedzieć: 1.Twoja największa pasja? ...w ostatnim czasie to szycie 2.Muzyka czy cisza? ...muzyka 3.Znak zodiaku? bliźnięta 4.Jakie książki najczęściej czytasz? ...aktualne bajki dla dzieci 5.Czy wierzysz w spełnienie marzeń? ...jasne 6. Jak najchętniej odpoczywasz? ...przy maszynie...i kawie w dobrym towarzystwie 7.Czy gdybyś mogła cofnąć czas dużo byś zmieniła? Czy nic? ...może troszeczkę 8.Czy uprawiasz sport jeśli tak to jaki? ...nie 9.Czy jesteś na diecie? ...nie 10.Jakie torby/torebki preferujesz ,duże,małe,średnie? ...duże 11.Czy lubisz siebie? ...tak Jeśli chodzi o nominację kolejnych blogów to tutaj mam problem, z wypiekami na twarzy przeglądam wszystkie blogi i na wszystkich coś mi wpadnie w oko,wszystkie mnie inspirują, i jeśli można to wszystkie wyróżniam, nawet te których właścicielki sobie nie życzą wyróżnień. Jeszcze raz bardzo dziękuję Margo za wyróżnienie...miłej niedzieli życzę a jutro biorę się do roboty bo święta tuż...tuż. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz