niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosenne CANDY

Jak wczoraj napisałam tak dzisiaj robię...poszperałam i oprócz szarych kropek które wszyscy kochają do wygrania również kawałek materiału białego w czarne kropy...w sam raz na wiosenną bluzeczkę z krótkim rękawkiem na przykład. Wstążkami również się z chęcią podzielę.

Zasady wszyscy znają:
-podlinkowany banerek
-komentarz
-obserwowanie ...

...więc zapraszam drogie panie do zabawy!!! Losowanie 1 maja.
Może zabawa poprawi mi humor bo powoli łapię doła.



Wczorajszy szybki konkursik wygrała Manita...gratuluję i postaram się jutro wysłać kropki...najpóźniej we wtorek jak się nie wyrobię. Mam nadzieję, że jeden dzień zwłoki nie robi różnicy.

33 komentarze:

  1. Ha ha! A miałam napisać szary, w ostatniej chwili zmieniłam na róż. No nic, może w candy mi się poszczęści.. zwłaszcza, że losowanie pokrywa mi się z terminem porodu :) Oczywiście zgłaszam swój udział, obserwatorem jestem od dawna, a banerek dodany tu, po prawej: http://felisimmanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się, obserwuję, banerek dodany, czekam na losowanie.
    Głowa do góry, wiosna idzie, będzie lepiej....
    Pozdrawiam serdecznie;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję, banerek dodałam eesophie.blogspot.com
    a kropeczki uwielbiam, więc bardzo się ucieszę, jeśli uśmiechnie się do mnie szczęście i wygram:-))))wtedy moje króliki będą w kropeczki:-)))) pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz wyjdą na babę zachłanną, bo już kropki zgarnęłam ale nadal mam chętkę. Ustawiam się więc i ja, jestem obserwatorem a banerek już dodaję u siebie.

    Terminem przesyłki się absolutnie nie stresuj moja droga. Wielką radość mi sprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne Candy:) oczywiście staję w kolejce i może mi się szczęście tym razem pokaże:)
    Pozdrawiam
    Ania z www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się bo kropki uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tu pierwszy raz, ale zostanę na dłużej:). Nie tylko dla kropek, do których mam słabość ogromną:). Zapisuję się i podglądam:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mam problem z dodaniem Twojego bloga do obserwowanych :( Mam nadzieję, że później się uda, bo kropy kocham i już widzę, co bym uszyła z nich dla córy :)
    Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też, ja też chcę! ;D ale super ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chętnie się załapię na rarytaski.
    Zapraszam też do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i zapraszam na manufaktoora.blogspot.com, gdzie znajduje się banerek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościłam Manicie kropek i się ustawiam w kolejce :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kropy
    nie wiem czy osoby bez blogowe mogą się zapisywać jeśli tak to staję w kolejce
    pozdrawiam, obserwuje jako kami
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tu dzięki Manicie i co ja widzę!Kropy do wygrania. Ustawiam się i ja w kolejeczce bo uwielbiam kropki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takie wspaniałe candy zapisuję się z przyjemnością, nagrody przygotowałaś oblędne :-) Chciałabym... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham kropki :) obserwuję jako bajlaszyje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja też się ustawiam.
    obserwuję jako bianco, a banerek na

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kropki więc i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem od Manitki , bardzo lubię groszki więc z chęcią przyłączam się do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kropeczki i wstążeczki i z przyjemnością się zapisuję...
    może się poszczęści... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne candy:) kropki przyciągają:) Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham kropeczki, więc ustawiam się do kolejki :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy, a banerek jest tutaj: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kropek nigdy dosyć !!! Jestem chętna!!!
    baner już wstawiony: http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie się zapiszę:)dopiero zaczynam zabawę z szyciem,więc materiały by się przydały:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią się zapisuję po kropeczki :)
    madebyela.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  27. Kropeczki są urocze więc do kolejki po nie wskoczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się zgłaszam choć w ostatniej chwili :/ kropki kojarzą mi się z piosenką Kasi Sobczyk- "Biedroneczki są w kropeczki" która zawsze mnie rozwesela ;) może rozweseli choć odrobinkę i Ciebie ;)
    Pozdrawiam cieplutko... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz tak patrze i widzę że godzinka Ci się zła wyświetla w komentarzach, można to zmienić wchodząc w panelu na... ustawienia -> język i formatowanie -> strefa czasowa i tam wybrać Warszawa, zapisz ustawienia w prawym górnym rogu i gotowe ;)

      Usuń
  29. Wszyscy mają słabość do kropek, mam i ja :)))
    Uszyć sobie taką bluzeczkę, jaką mam na banerku byłoby cudownie, więc się oczywiście zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się zapiszę w kolejce, dopiero zaczynam przygodę z rękodziełem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń