sobota, 21 lipca 2012

Czapeczki

Dzisiaj od rana chodziły mi po głowie czapeczki na słoiki...w końcu poszperałam w moim magazynie szmatek i powycinałam kilka..naście z rozpędu. Niestety koronki starczyło mi na trzy sztuki, na tych trzech musiałam poprzestać z racji, że dzisiaj sobota i sklep już nieczynny.
Wczoraj uszyłam dwie podusie z surówki bawełnianej dla pani Ani,mam nadzieję ,że będzie z nich zadowolona a serduszko zostało zrobione gdzieś tam koło poniedziałku znienacka mnie natchnęlo przy okazji przeglądania jakiegoś bloga, stwierdziłam ,że też chcę takie mieć!

2 komentarze:

  1. Witaj! bardzo ładne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło, że komuś się podoba i nie tylko znajomi...terroryzowani,hihihi...zaglądają! Pozdrawiam.

      Usuń