poniedziałek, 9 lipca 2012

Torebki

Zamiast wyrzucać jeansy do których się już nie wbijasz lub które się przetarły w kroku można uszyć z nich torebkę,na przykład taką...
Pewna młoda panna gdy czekała na swoją torebkę zachęcona i pouczona zrobiła sobie do kompletu broszkę pod moim czujnym okiem...taką oto.
Całkiem niedawno szyłam siatki na zakupy,niestety tylko jedną zdążyłam sfotografować...ale w planach mam następne więc wszystko przed Wami.
Dawno temu wpadły w moje ręce paski materiału 30/6cm. Długo się zastanawiałam co z tym zrobić bo żal wyrzucić a z drugiej strony co z takich pasków uszyć? No i wymyśliłam a w zasadzie mnie olśniło w najmniej oczekiwanym momencie.Torebki idealne na telefon i jakieś drobiazgi.
A teraz cała reszta torebek które w ostatnim czasie uszyłam.
Na dzisiaj to by było na tyle, następne w kolejce czekają poduchy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz