środa, 13 lutego 2013

Siaty

Pewna studentka zamowiła sobie u mnie siaty z kociorami...miały być koniecznie w kwiaty...i koniecznie dwie, żeby przyjaciółka też miała. Tez mam taka przyjaciółkę...i każdemu takiej życzę, która by nieba uchyliła. A wy macie taka???


A nic by mi się nie ukladało bez mojej malej pomocnicy...zawsze chętnie pomoże..no chyba ze akurat ma coś ważniejszego do zrobienia, na przykład akurat ogląda bajkę. Ale tak poza tymi jej ważnymi sprawami zawsze mogę na nią liczyć. I w tym optymistycznym nastroju kończę dzisiejszego posta.
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Torebka z czerwonym kwiecistym kotem jest super!
    Ja też mam taką szalona koleżankę, że wiele rzeczy mamy takich samych... Chodzi o dodatki do domu. Tak już dobrze się znamy, że często jak coś fajnego widzimy w sklepie, to kupujemy podwójnie. I jak jestem u niej, to czuje się jak w domu, bo dookoła otaczają mnie "moje" rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń